EnergyVision contact: telefoon, e-mail en MyEnergyVision
EnergyVision contacteren? Bel 09 38 38 296 (op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur), mail naar [email protected] of gebruik het contactformulier. Via ‘MyEnergyVision’ beheer je eenvoudig je energiecontract. Voor algemene vragen over energiecontracten kan je terecht bij de energie-experts van Selectra via 02 586 07 80.
Overzicht van alle contactgegevens van EnergyVision
EnergyVision telefoonnummer
- Klantendienst: 09 38 38 296
- *Meer informatie over contracten of overstappen:
Klantenportaal
- Bezoek MyEnergyVision voor je klantenportaal.
- Log in op MyEnergyVision om je gegevens te beheren.
- Beheer je laadpaal via de eMobility login.
Digitale contactmogelijkheden
- Stuur een e-mail naar [email protected]
- Heb je vragen? Gebruik de chat op de website.
- Vul het contactformulier van EnergyVision in voor hulp.
Sociale media
- Volg EnergyVision op Instagram
- Volg EnergyVision via hun Facebookpagina
- Bekijk de LinkedIn-pagina van EnergyVision
*EnergyVision is geen callcenter-partner van Selectra.
Hoe kan je EnergyVision telefonisch bereiken?
Je kunt de klantendienst van EnergyVision bereiken op 09 38 38 296. Dit nummer is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 9:00 en 17:00 uur.
Hoe kan je de klantendienst van EnergyVision online bereiken?
EnergyVision biedt verschillende digitale contactmogelijkheden om je snel en eenvoudig te helpen. Of je nu vragen hebt over je contract, facturen of andere diensten, er zijn verschillende manieren om in contact te komen zonder dat je direct telefonisch contact hoeft op te nemen. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste digitale contactkanalen van EnergyVision.
Veelgestelde vragen en de chatbot
EnergyVision heeft een uitgebreide sectie met veelgestelde vragen die je kunnen helpen bij het vinden van antwoorden op algemene vragen over je energiecontract, facturen, betalingen en andere veelvoorkomende onderwerpen.
Daarnaast is er op de homepage van EnergyVision een interactieve chatbot beschikbaar, daarvoor is rechtsonder van de pagina een pop-up te vinden. Deze chatbot is beschikbaar om je direct te helpen met veel voorkomende vragen en kan je snel doorverwijzen naar de juiste informatie of verder helpen met je aanvraag.
Voor vragen die niet beantwoord worden in de veelgestelde vragen of via de chatbot, kun je verder gaan met andere contactopties.
Contactformulier en e-mail
Als je een meer specifieke vraag hebt of je hebt geen antwoord gevonden via de veelgestelde vragen, kun je eenvoudig contact opnemen met EnergyVision via e-mail of het contactformulier. Dit biedt een persoonlijke benadering van je vraag of probleem.
Stuur je vraag naar [email protected]. De klantendienst van EnergyVision zal je zo snel mogelijk een antwoord geven.
Wil je een verzoek of klacht indienen? Vul dan het contactformulier van EnergyVision in. Dit formulier helpt EnergyVision om je verzoek snel en efficiënt te verwerken.
De klantenzone van EnergyVision: MyEnergyVision
Als klant van EnergyVision heb je toegang tot MyEnergyVision. Dit klantenportaal biedt je de mogelijkheid om je verbruik te volgen, je contractinformatie in te zien en jouw gegevens up-to-date te houden. Ook kun je via het portaal het laadpunt voor je elektrische voertuig aanvragen en beheren.
Registreren en inloggen bij MyEnergyVision
Via het MyEnergyVision klantenportaal kan je onder andere:
- Je energieproductie en verbruik opvolgen.
- Al je facturen raadplegen en je openstaande saldo controleren.
- Je persoonlijke gegevens beheren en bijwerken.
EnergyVision Drive app: laadpunten vinden en beheren via Emobility
EnergyVision biedt ook de EnergyVision Drive app, die je helpt bij het vinden van laadpunten en het beheren van je laadsessies. Deze app maakt deel uit van het bredere EnergyVision E-Mobility, dat gericht is op het bevorderen van duurzame mobiliteit door het aanbieden van elektrische laadoplossingen die draaien op groene energie.
De EnergyVision Drive app is dus de praktische tool die je toegang biedt tot een netwerk van laadpunten dat draait op groene energie. Dit maakt het makkelijk om onderweg je voertuig op te laden, terwijl je tegelijkertijd profiteert van de duurzame aanpak van EnergyVision.
- Zoek laadpunten in de buurt en filter op beschikbaarheid, connector en snelheid.
- Start en beheer je laadsessies via de app of laadpas.
- Bekijk de tarieven voor laadstations en krijg een overzicht van eerdere laadsessies.
- Gebruik de navigatiefunctie om naar het gekozen laadpunt te rijden.
De EnergyVision Drive app is beschikbaar voor zowel Android als iOS, zodat je altijd toegang hebt tot de benodigde informatie voor het opladen van je voertuig.


Vergelijk alle energieleveranciers (Gratis dienst)
Bel de energie-experts van Selectra om een vergelijking van alle leveranciers uit te voeren.


Energie vergelijken (100% gratis)
Vergelijk alle energieleveranciers met onze gratis energievergelijker.
Tip: Houd je jaarafrekening bij de hand wanneer je Selectra belt. Zo kunnen we een nauwkeurige berekening maken op basis van jouw actuele verbruik en je het best mogelijke advies geven.
Hoe kan je klant worden bij EnergyVision?
Wil je klant worden bij EnergyVision na een verhuizing of omdat je een nieuw energiecontract zoekt? Vergelijk dan eerst de beschikbare energiecontracten in Vlaanderen op basis van je verbruik. Dit kan eenvoudig via onze website of door Selectra te bellen op 02 586 07 80, een gratis en onafhankelijke dienst.
Besloten om over te stappen naar EnergyVision? Neem contact op met hun klantenservice of vraag eenvoudig een offerte aan via hun website.
Veelgestelde vragen over contact met EnergyVision
Hoe kan ik snel een antwoord krijgen van EnergyVision?
Voor de snelste manier van contact opnemen kun je de interactieve chat gebruiken op de homepage van de officiële website. Dit is de snelste route om antwoorden te krijgen. Wil je liever telefonisch contact? Bel dan naar 09 38 38 296.
Wat kan ik allemaal doen op MyEnergyVision?
MyEnergyVision is je persoonlijke online portal waar je alles kunt beheren, van facturen en energieproductie tot je contracten en verbruiksgegevens. Je kunt eenvoudig inloggen via de officiële website om inzicht te krijgen in je energieverbruik en je account te beheren.
Kan ik EnergyVision op locatie bezoeken zonder afspraak?
EnergyVision werkt enkel op afspraak voor advies en specifieke vragen. Wil je langskomen, neem dan contact met hen op via chat, e-mail of telefoon om een afspraak in te plannen.